hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | ارسال 510 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم

قم | ارسال 510 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم

1398/11/7 , 15:33

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره شعر کبوتران حرم گفت: ۵۱۰ اثر از انوع گونه های شعری در قالب های سنتی و آزاد مرتبط با موضوع فراخوان به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،سید محمد حسن یزدی نژاد در حاشیه جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم ،اظهار داشت: نخستین جشنواره شعر کبوتران حرم با هدف ترغیب و نگاه ویژه شاعران به مدافعان حرم در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی برپا شد.

وی افزود: "کبوتران حرم" عنوان دلنشین و غرورآفرین جشنواره کشوری شکوهمندی است که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای تکریم و همچنین به تصویر کشیدن صحنه هایی از فداکاری های شگفتی ساز مدافعان همیشه سرافراز حرم با همکاری بسیج هنرمندان قم ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در جوار بارگاه کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم تصریح کرد:حضور پرشور شاعران متعهد در این حرکت ادبی ، فرهنگی و ارسال آثار فاخر و برگزیده به دبیرخانه جشنواره شعر کبوتران حرم نمایانگر غیرت دینی و حمایت ملی و همت تحسین برانگیز شاعران در آفرینش آثار وزین و متین در حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در به اهتزاز نگه داشتن پرچم شعر آئینی معاصر و حفظ سنگر جبهه فرهنگی کشور در این مقطع تاریخی است.

یزدی نژاد با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره شعر کبوتران حرم ادامه داد: 510 اثر از انوع گونه های شعری در قالب های سنتی و آزاد مرتبط با موضوع فراخوان به دبیرخانه ارسال شد که پس از کدگذاری آثار، از هر شاعر حداکثر 5 اثر در معرض ارزیابی و داوری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از 3 مرحله بازبینی و بررسی در نهایت 5 نفر از دارندگان بهترین آثار ارسالی طبق نظر داوران که بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند معرفی شدند و هدیه آنها تقدیم شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد